loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 15 یکشنبه 07 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ افشین خان محمدی گشتم نبود با دو کیفیت 128 و 320
قلب من فقط واسه تو میزنه وقتی پیشم نشستی
یجور جور شو با دلم همه ببینن کور بشن حسودا

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

بازم زیر چشمی نگاه میکنی منو میکشه نگاهت
یکی یدونه ی دلم آخه کی مثل من اینجوری میخوادت
به جونه خودت دلم تا حالا واسه هیچ کسی نبود ها
یجور جور شو با دلم همه ببینن کور بشن حسودا
گشتن نبود نگرد نیست
ناز کردنات نمرش بیست
آخه دورتو بگردم قشنگتر از چشات
که فقط واسه من میخندن
بازم چه رویایی پیچید تو خونه
ناز عشوه هات عزیزم منو کرده دیوونه
هی منو سین جین نکن اینقدر نزن یه دستی
قلب من فقط واسه تو میزنه وقتی پیشم نشستی
گشتن نبود نگرد نیست
ناز کردنات نمرش بیست
آخه دورتو بگردم قشنگتر از چشات
که فقط واسه من میخندن
گشتن نبود نگرد نیست
ناز کردنات نمرش بیست
آخه دورتو بگردم قشنگتر از چشات
که فقط واسه من میخندن


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 718
  • بازدید ماه : 2,642
  • بازدید سال : 13,980
  • بازدید کلی : 31,036