loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 358 یکشنبه 07 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ مهرداد اصغری بدون مکث با دو کیفیت 128 و 320
چجوری ردشی تو از من که آتیشم
یه کاری کردی بامن از خودمم جا موندم

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

باید خودم فکر اینجاشو میکردم
با اینکه تسلیمم شدی بازم یه بازندم
تو که میدونستی چقد وابسته میشم
چجوری ردشی تو از من که آتیشم
بعد از تو آرامش از یاد من رفته
دلتنگ چشماتم هرروز و هرهفته
گاهی بدون مکث چشمامو می بندم
چند ساله بعد از تو حتی نمی خندم
خیلی حرفا تا ابد میمونه تو دل آدم
انگار از خودم و ازتو یجای دور افتادم
تو مثه طاعون میمونی واسه جون آدم
یه کاری کردی بامن از خودمم جا موندم
بعد از تو آرامش از یاد من رفته
دلتنگ چشماتم هرروز و هرهفته
گاهی بدون مکث چشمامو میبندم
چند ساله بعد از تو حتی نمیخندم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 174
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 295
  • بازدید ماه : 1,188
  • بازدید سال : 12,526
  • بازدید کلی : 29,582