loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 288 یکشنبه 07 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ مرتضی پاشایی دوباره تو قلبم یه حسی اومده نمیدونم چیه با دو کیفیت 128 و 320
چهرت مثل قلبم شکسته تر شده چشامون تر شده هوا بدتر شده
که از روزای دور میمونه یادگار که میگفتم نرو منو تنها نذار منو تنها نذار

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

دوباره تو قلبم یه حسی اومده نمیدونم چیه شبیه عشقیه
که از روزای دور میمونه یادگار که میگفتم نرو منو تنها نذار منو تنها نذار
چهرت مثل قلبم شکسته تر شده چشامون تر شده هوا بدتر شده
دلم میخواد بگی کجا بودی یه عمر روزای بی منت چجوری سر شده چجوری سر شده
اشکام جاریه بی اختیار دیگه تنهام نذار بمون با من یه بار میخوام تموم شه انتظار
روزا میگذره بی اعتبار دیگه تنهام نذار بمون با من یه بار بارون شو تو قلبم ببار
وابسته که میشی زمان بی معنیه چه حس خوبیه همون دلشوره ها
همون حرفای خوب تو چشم خیس ما یه عالم قصه تو صدای بی صدا صدای بی صدا
انگار یه عالم حرف تو قلبم جمع شده خدا عشقم شده شبیه اون روزا
بیا با من بیا هنوزم پیشمه تموم نامه ها مث دیوونه ها مث دیوونه ها
اشکام جاریه بی اختیار دیگه تنهام نذار بمون با من یه بار میخوام تموم شه انتظار
روزا میگذره بی اعتبار دیگه تنهام نذار بمون با من یه بار بارون شو تو قلبم ببار


برچسب ها مرتضی پاشایی , دانلود آهنگ مرتضی پاشایی چهرت مثل قلبم شکسته تر شده چشامون تر شده هوا بدتر شده , دانلود آهنگ مرتضی پاشایی که از روزای دور میمونه یادگار که میگفتم نرو منو تنها نذار منو تنها نذار , دانلود آهنگ مرتضی پاشایی همون حرفای خوب تو چشم خیس ما یه عالم قصه تو صدای بی صدا صدای بی صدا , دانلود آهنگ مرتضی پاشایی اشکام جاریه بی اختیار دیگه تنهام نذار بمون با من یه بار میخوام تموم شه انتظار , دانلود آهنگ مرتضی پاشایی دلم میخواد بگی کجا بودی یه عمر روزای بی منت چجوری سر شده چجوری سر شده , دانلود آهنگ مرتضی پاشایی وابسته که میشی زمان بی معنیه چه حس خوبیه همون دلشوره ها , دانلود آهنگ مرتضی پاشایی روزا میگذره بی اعتبار دیگه تنهام نذار بمون با من یه بار بارون شو تو قلبم ببار , دانلود آهنگ مرتضی پاشایی دوباره تو قلبم یه حسی اومده نمیدونم چیه شبیه عشقیه , دانلود آهنگ مرتضی پاشایی انگار یه عالم حرف تو قلبم جمع شده خدا عشقم شده شبیه اون روزا , دانلود آهنگ مرتضی پاشایی بیا با من بیا هنوزم پیشمه تموم نامه ها مث دیوونه ها مث دیوونه ها ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 174
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 265
  • بازدید ماه : 1,158
  • بازدید سال : 12,496
  • بازدید کلی : 29,552