loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 26 یکشنبه 07 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ بابک جهانبخش عاشقتم که با دو کیفیت 128 و 320
لب تر کن که جونمو بدم یه شب برات
معلومه که تا آخر ادامه میدمت عشق من عاشقتم که

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

دنیا بعد عشقت با من مهربون شد
هرچی که میخواستم دیدی که همون شد
قلبم قلب خستم مونده روی دستم من خاکم تو گنجی ای جان
تو رنگین کمونی میترسم نمونی میترسم برنجی ای جان
لب تر کن که جونمو بدم یه شب برات
پر پر کن غمای زندگیمو با چشات
باور کن که زنده ام با زور خنده هات عشق عاشقتم که
قهر تو واسم یه ثانیه اش یه ساعته
احساسم همش عشقه کی گفته عادته
میشناسم تورو خیالم از تو راحته عشق عاشقتم که
یه لحظه بی خبر از تو که نمیشه موند
اون نگاهی که یه عمر خوابو از سرم پروند
یادم نمیره وای یادم نمیره
اونی که با یه نگاه دست تنهاییمو خوند
اومد و تا آخرش با من عاشقونه موند
یادم نمیره وای یادم نمیره
ای جان لب تر کن که جونمو بدم یه شب برات
پر پر کن غمای زندگیمو با چشات
باور کن که زنده ام با زور خنده هات عشق عاشقتم که
قهر تو واسم یه ثانیه اش یه ساعته
احساسم همش عشقه کی گفته عادته
میشناسم تورو خیالم از تو راحته عشق عاشقتم که
لب تر کن که جونمو بدم یه شب برات
پر پر کن غمای زندگیمو با چشات
باور کن که زنده ام با زور خنده هات عشق عاشقتم که
بارونه تو خونه از شبی که دیدمت
دیوونه منو میکشه دیدن غمت
معلومه که تا آخر ادامه میدمت عشق من عاشقتم که


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 414
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,032
  • بازدید ماه : 2,956
  • بازدید سال : 14,294
  • بازدید کلی : 31,350