loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 35 جمعه 12 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ علی لهراسبی شب دریا با دو کیفیت 128 و 320
با تو جون میده خاطره بازی دیوونگی لب دریا
شنیدم که میگن پره عشق یه حالیه شب دریا

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

عشق یعنی حس قشنگی که حتی نمیشه نوشت
یعنی انقده راحتی حرفاتو میزنی بهش
یعنی هرجا که باشه کنار تو میشه بهشت این یعنی عشق
تو واسه این من عاشق پیله ی ابریشمی
منم پروانه میشم وقتی که تو پیشمی
توی حال بدیام مثل آب روی آتیشمی بگو عاشقمی
با تو جون میده خاطره بازی دیوونگی لب دریا
شنیدم که میگن پره عشق یه حالیه شب دریا
لب ساحل بارون بگیره با تو قلب من آروم بگیره میخواد دلم برات بمیره
بی رحمه خاطرات نمیخوام بی تو تنها بمونم
امشبو بمونه یادت شدی عشقم و تموم جونم
میخوام بشم پر و بالت تا کنارم نفس بگیری
وقتشه دوتایی با هم دیگه عشقمونو دست بگیریم
با تو جون میده خاطره بازی دیوونگی لب دریا
شنیدم که میگن پره عشق یه حالیه شب دریا
لب ساحل بارون بگیره با تو قلب من آروم بگیره میخواد دلم برات بمیره


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 302
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 920
  • بازدید ماه : 2,844
  • بازدید سال : 14,182
  • بازدید کلی : 31,238