loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 411 شنبه 06 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ بهنام بانی سگ بند با دو کیفیت 128 و 320
عشق دلخواه من و ماه من و مهتابم
بپوشان ز همه جنگل موهایت راملودی و تنظیم قطعه : حامد برادران

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

یارا دل و جان کرده عجب قصد تو را
یارا ساختم کنج دلم قصر تو را
یارا چه بلاها که به جانم نرسید
یارا تو خطا کن بکشم حبس تو را
نرنجان دل این عاشقه رسوایت را
بپوشان ز همه جنگل موهایت را

شعر : کارن موسوی
شدم در به در کوی تو من دریابم
عشق دلخواه من و ماه من و مهتابم
نرنجان دل این عاشقه رسوایت را
بپوشان ز همه جنگل موهایت را
شدم در به در کوی تو من دریابم
عشق دلخواه من و ماه من و مهتابم
خدا کند تب کند جان بیمارم.
ببینمت که شدی تو پرستارم
به درد عشق مبتلا شد دل زارم
جان به جانم نکن ای دل آزارم
نرنجان دل این عاشقه رسوایت را
بپوشان ز همه جنگل موهایت را

ملودی و تنظیم قطعه : حامد برادران
شدم در به در کوی تو من دریابم
عشق دلخواه من و ماه من و مهتابم
نرنجان دل این عاشقه رسوایت را
بپوشان ز همه جنگل موهایت را
شدم در به در کوی تو من دریابم
عشق دلخواه من و ماه من و مهتابم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 233
  • باردید دیروز : 174
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 407
  • بازدید ماه : 1,300
  • بازدید سال : 12,638
  • بازدید کلی : 29,694