loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 251 یکشنبه 07 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ مبین خوشگل عاشق با دو کیفیت 128 و 320
بيا اين دله باتو بر خورد
بيا نفسامو از نفسات پر كن

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

كى گفته چشات انقدر خوشگل باشه عشقم
دلو بردى شدم ديگه عاشق با يه چشمک
چشاى تو مثل الماسه همينش بده دردسر سازه
دلم با تو فكر پروازه بيا در قلب من بازه
بيا نفسامو از نفسات پر كن
دلم ميخواد هى ببينمت تند تند
من انقدر عاشق نبودم ميدونى حسودم
بيا اين دله باتو بر خورد
بوى عطرتو جا بذار روى پيرهنم
تو شدى مث روح توى تنم
قول ميدم بدون تو هيچ جايی نرم
كنارتو آخه من شيک ترم
بيا نفسامو از نفسات پر كن
دلم ميخواد هى ببينمت تند تند
من انقدر عاشق نبودم ميدونى حسودم
بيا اين دله باتو بر خورد


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 648
  • بازدید ماه : 2,572
  • بازدید سال : 13,910
  • بازدید کلی : 30,966