loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 56 سه شنبه 13 تیر 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ یوسف زمانی سلفی با دو کیفیت 128 و 320
این همه عشق مگه داریم؛ که تو اینجوری داری دل میبری از من
باتو هرچی بگی رو هستم؛ کار دادی آخه دستم

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

این همه عشق مگه داریم؛ که تو اینجوری داری دل میبری از من
آخه این دله رفته؛ واسه حرفای پر از عشق تو واسه من
باتو هرچی بگی رو هستم؛ کار دادی آخه دستم
با همه سر و سنگین؛ با تو غرورمو شکستم


با تو جون میده یه چالوس بریزه بباره بارون
منو تو باشیم تو عکسای سلفی دوتامون
حال خوبو با تو عشقه؛ هرچی تو بگی رو چشمه


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 249
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 441
  • بازدید ماه : 1,334
  • بازدید سال : 12,672
  • بازدید کلی : 29,728