loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 23 جمعه 12 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ حمیدرضا بگدلی بهت قول میدم با دو کیفیت 128 و 320
بغضتو وا کن بزار دریا سرازیر شه روی گونت
تو چ باشی چ نباشی هیچکسی جاتو نمیگیره بهت قول میدم

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

بغضتو وا کن بزار دریا سرازیر شه روی گونت
هردفعه بارون بخوای ابرارو میارم دم خونت
هر دفعه میبینمت غم بارشو میبنده و میره
تو چ باشی چ نباشی هیچکسی جاتو نمیگیره بهت قول میدم
اگه لب تر کنی واسه ی تو ماه و آسمون و رو زمین میارم
مطمعن باش تا ته دنیا تورو همیشه بیشتراز خودم دوست دارم
شک نکن واسه ی اینکه تو بخندی حتی جونمو وسط میزارم
میمیرم تو فقط اراده کن من جونمو میدم برات
حال من میزنه امشب باصدای خندهات
اگه میشه چشمتو رو همه دنیا ببند
من ازت چیزی نمیخوام تو فقط برام بخند


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 172
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 790
  • بازدید ماه : 2,714
  • بازدید سال : 14,052
  • بازدید کلی : 31,108