loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 29 دوشنبه 08 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده برداشت رفت با دو کیفیت 128 و 320
امشب یه غم تو دلمه که باز واسم ته نداره یادش کاری میکنه که چشام تا خود صبح بباره
شعر و ملودی : محسن ابراهیم زاده

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

امشب یه غم تو دلمه که باز واسم ته نداره یادش کاری میکنه که چشام تا خود صبح بباره
هر کی یه روز اومد تویه دله من فرداش رفت قلبی که یه عمری به من داده بود و برداشت رفت

بیقراره دلم بی تو آروم نداره نگم برات هوای شهر وقتی که نیستی حسو حال نداره یه بیماره

رفتی واسم خوشی ساعتی شد
عشقت واسه من چه قیمتی شد چقد بعد رفتنت به این دلم بی حرمتی شد

شعر و ملودی : محسن ابراهیم زاده

بد کردی به دلم چیزی نمونده تویه دلم هر چی دیدم بهت خندیمو
هی به روت نیاوردم که نگی وسواسه نپرسیدی از خودت دلم رو کی به جز تو حساسه

بد کردی به دلم چیزی نمونده تویه دلم هر چی دیدم بهت خندیمو
هی به روت نیاوردم که نگی وسواسه نپرسیدی از خودت دلم رو کی به جز تو حساسه

امشب یه غم تو دلمه که باز واسم ته نداره یادش کاری میکنه که چشام تا خود صبح بباره
هر کی یه روز اومد تویه دله من فرداش رفت قلبی که یه عمری به من داده بود و برداشت رفت


باز یه آتیشه دلم معرفت حالیشه دلم وقتی که نیستی پیشم یه دیوونه و روانی میشه دلم
باز یه فریاده دلم از رو بوم افتاده دلم باز یه دیوونه و خیابونه و یه بیداده دلم

بد کردی به دلم چیزی نمونده تویه دلم هر چی دیدم بهت خندیمو
هی به روت نیاوردم که نگی وسواسه نپرسیدی از خودت دلم رو کی به جز تو حساسه

تنظیم قطعه ، میکس و مسترینگ : مصطفی مومنی

بد کردی به دلم چیزی نمونده تویه دلم هر چی دیدم بهت خندیمو
هی به روت نیاوردم که نگی وسواسه نپرسیدی از خودت دلم رو کی به جز تو حساسه

امشب یه غم تو دلمه که باز واسم ته نداره یادش کاری میکنه که چشام تا خود صبح بباره
هر کی یه روز اومد تویه دله من فرداش رفت قلبی که یه عمری به من داده بود و برداشت رفت


برچسب ها دانلود آهنگ امشب یه غم تو دلمه که باز واسم ته نداره یادش کاری میکنه که چشام تا خود صبح بباره , دانلود آهنگ شعر و ملودی : محسن ابراهیم زاده , دانلود آهنگ هی به روت نیاوردم که نگی وسواسه نپرسیدی از خودت دلم رو کی به جز تو حساسه , دانلود آهنگ رفتی واسم خوشی ساعتی شد , دانلود آهنگ بد کردی به دلم چیزی نمونده تویه دلم هر چی دیدم بهت خندیمو , دانلود آهنگ تنظیم قطعه ، میکس و مسترینگ : مصطفی مومنی , دانلود آهنگ عشقت واسه من چه قیمتی شد چقد بعد رفتنت به این دلم بی حرمتی شد , دانلود آهنگ هر کی یه روز اومد تویه دله من فرداش رفت قلبی که یه عمری به من داده بود و برداشت رفت , دانلود آهنگ باز یه فریاده دلم از رو بوم افتاده دلم باز یه دیوونه و خیابونه و یه بیداده دلم , دانلود آهنگ بیقراره دلم بی تو آروم نداره نگم برات هوای شهر وقتی که نیستی حسو حال نداره یه بیماره , دانلود آهنگ باز یه آتیشه دلم معرفت حالیشه دلم وقتی که نیستی پیشم یه دیوونه و روانی میشه دلم ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 208
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 826
  • بازدید ماه : 2,750
  • بازدید سال : 14,088
  • بازدید کلی : 31,144