loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 136 یکشنبه 07 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ دانیال تجریشی هنوزم با دو کیفیت 128 و 320
بيا برگردو نزار دوريتو باورم بشه
نزديكم باشو بزار كم بشه فاصلم بهت

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

هنوزم باورم نميشه كه دورم ازت
پيگيرتم ولی به زورم اصلا
نميرسه بخوام بمونم فقط
بيشتر از هر كسی واسه ی تو تنگ ميشه دلم
تو نباشی جای خاليت منو ميريزه بهم
تو كه نيستی انگاری خون تو رگام يخ زده و
بزار گرمای وجودت آرومم كنه يكم
چرا هی با من لج ميكنی حال دلمو بد ميكنی
هی بهت زنگ ميزنم گوشيتو روم قطع ميكنی
هی ميخوام ببينمت هی ميگی نه بيخودی
شايدم من بدم كه هی دستمو رد ميكنی
نزار فكر تو عادتم بشه
بيا برگردو نزار دوريتو باورم بشه
بگو حرفاتو نزار اين شب آخرم بشه
نزديكم باشو بزار كم بشه فاصلم بهت
شدش تو سرم جنگ دلم تنگ شدم
لنگ لبخند زيبای تو صورت ماهتو
رنگ چشمای تو واسه ی خودمه فقط
واسه ی خودمه فقط چرا هی


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 525
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,143
  • بازدید ماه : 3,067
  • بازدید سال : 14,405
  • بازدید کلی : 31,461