loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 148 یکشنبه 07 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ امین زمانی بی تو با دو کیفیت 128 و 320
بیا با من زیر بارون بدون چتر قدم بزن
بیمیرم واست

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

من نمیتونم دور شم به دم ازت
بیا با من زیر بارون بدون چتر قدم بزن
جایی نرو بی من آخه دلشوره میگیرم
تو‌ تک ستاره تو آسمونم اگه شب نبینمت دق میکنم
به سرت نزنه هوای رفتن
من بی تو نمیتونم حتی یه لحظم
یه تیکه الماسی گوشیه ی قلبم
تو نمیدونی چقدر دوست دارم
عشقو من میبینم توی چشمات
من برم قربون اون خنده هات
با تو من دورم از همه دنیا
کنارت انگار بهشته این روزا
بریم جنگل با هم
هیزمش با من
دور آتیش بچرخیمو
بخونم واست
بگی دوست دارم
بیمیرم واست
از بین این آدما من فرشته ای دارم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 339
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 957
  • بازدید ماه : 2,881
  • بازدید سال : 14,219
  • بازدید کلی : 31,275