loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 204 یکشنبه 07 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ محمد مهراد آخ برم قربون چشمات که رنگ شب تاره با دو کیفیت 128 و 320
تو چه اخم کنی بخندی موتو وا کنی ببندی
آخ برم قربون چشمات که رنگ شب تاره

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

تو چه اخم کنی بخندی موتو وا کنی ببندی
تو خدا دادی قشنگی بزار منت رو سر من
تو بشو بال و پر من آخرین همسفر من
هرکی اومد بگو من کسی ام
هر کی پرسید بگو جدی قضیه ام
آخ برم قربون چشمات که رنگ شب تاره
حتی عطر نفساتو ی گلخونه نداره
آخ برم قربون چشمات که رنگ شب تاره
حتی عطر نفساتو یه گلخونه نداره
لایه موهات می کارم من دونه دونه گل مریم
روی چشمام میزارم عشق تورو دورت میگردم
خوبه امشب بوی عطرم قاطی با عطر تو باشه
خوبه بارون بزنه پناه من چتر تو‌ باشه..
آخ برم قربون چشمات که رنگ شب تاره
حتی عطر نفساتو یه گلخونه نداره
آخ برم قربون چشمات که رنگ شب تاره
حتی عطر نفساتو ی گلخونه نداره


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 239
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 857
  • بازدید ماه : 2,781
  • بازدید سال : 14,119
  • بازدید کلی : 31,175