loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 95 دوشنبه 22 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ مسعود صادقلو مشتی با دو کیفیت 128 و 320
حواسم پرته اون چشمای خوشگل میشه من
میدونم جای خالی حالتو تو بد میکنه

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

مشتی مگه من واسه عشقت اینهمه هزینه ندادم
یه شبایی هست توی دنیا که نمیکشه قلب یه آدم
مشتی مگه من واسه عشقت همه نفسامو نذاشتم
شبا اگه جایی میرفتم نفسمو جا نمیذاشتم
حواسم پرته اون چشمای خوشگل میشه من
یه شب میشی پشیمون که نموندی پیش من
بگو کی مثل من باتو رفاقت میکنه
میدونم جای خالی حالتو تو بد میکنه
حواسم پرته اون چشمای خوشگل میشه من
یه شب میشی پشیمون که نموندی پیش من
بگو کی مثل من باتو رفاقت میکنه
میدونم جای خالی حالتو تو بد میکنه
میگی با من نباش اما نمیتونم
تو رو میخوام چجوریشو نمیدونم
یه کاری کن یه کم حالم قشنگ تر شه
چرا انقد باهام لج میکنی بچه
حواسم پرته اون چشمای خوشگل میشه من
یه شب میشی پشیمون که نموندی پیش من
بگو کی مثل من باتو رفاقت میکنه
میدونم جای خالی حالتو تو بد میکنه
حواسم پرته اون چشمای خوشگل میشه من
یه شب میشی پشیمون که نموندی پیش من
بگو کی مثل من باتو رفاقت میکنه
میدونم جای خالی حالتو تو بد میکنه


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 673
  • بازدید ماه : 2,597
  • بازدید سال : 13,935
  • بازدید کلی : 30,991