loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 94 یکشنبه 07 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ بیدل برزویی نگاه سردت دستامو یخ کرد با دو کیفیت 128 و 320
دوستم نداری چه خنده داره اینا همش رسم روزگاره
عاشقم کردی با بد و خوب من یه عمری سرکرد

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

نگاه سردت دستمو یخ کرد گفتی جدایی بی برو برگرد
عاشقم کردی با بد و خوب من یه عمری سرکرد
دوست دارم من برات میمیرم حالا که میری چیزی نمیگم
دوستم نداری چه خنده داره اینا همش رسم روزگاره
کاشکی یه راهی برام میزاشتی امید عشقو تو دلم میکاشتی
پاکه از این حرفا باهم نداشتیم میشه ببخشی تو عزیزم آشتی
دوست دارم من برات میمیرم حالا که میری چیزی نمیگم
دوستم نداری چه خنده داره اینا همش رسم روزگاره
برات میمیرم چه بغضی داری تو هم اسیر این روزگاری
تو کم اوردی راهی نداره تقدیر ما بوده گریه و زاری
دوست دارم من برات میمیرم حالا که میری چیزی نمیگم
دوستم نداری چه خنده داره اینا همش رسم روزگاره


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 244
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 862
  • بازدید ماه : 2,786
  • بازدید سال : 14,124
  • بازدید کلی : 31,180