loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 23 دوشنبه 22 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ پس از این زاری مکن با دو کیفیت 128 و 320
با غم دیرینه ام به مزار سینه ام بخواب آرام دل دیوانه
با تو رفتم بی تو باز آمدم از سر کوی او دل دیوانه

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

با تو رفتم بی تو باز آمدم از سر کوی او دل دیوانه
پنهان کردم در خاکستر غم آن همه آرزو دل دیوانه
چه بگویم با من ای دل چه ها کردی
تو مرا با عشق او آشنا کردی.
پس از این زاری مکن هوس یاری مکن تو ای ناکام دل دیوانه
با غم دیرینه ام به مزار سینه ام بخواب آرام دل دیوانه
با تو رفتم بی تو باز آمدم از سر کوی او دل دیوانه
پنهان کردم در خاکستر غم آن همه آرزو دل دیوانه
چه بگویم با من ای دل چه ها کردی
تو مرا با عشق او آشنا کردی
پس از این زاری مکن هوس یاری مکن تو ای ناکام دل دیوانه
با غم دیرینه ام به مزار سینه ام بخواب آرام دل دیوانه


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 710
  • بازدید ماه : 2,634
  • بازدید سال : 13,972
  • بازدید کلی : 31,028