loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 18 پنجشنبه 18 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ علیرضا بابا آخه عشقم با دو کیفیت 128 و 320
چشم بد از عشقمون دوره..
من دیوونه گرفتار دوتا چشم سیاتم

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

من دیوونه گرفتار دوتا چشم سیاتم
تو نمیدونی چقدر عاشق اون ناز و اداتم
دل من بند به لبخند تو و صورت ماهت
همه ی عمرمو میدم واسه اون برق نگاهت
اخه عشقم حال من کنارتو خوبه
قلب من واسه تو میکوبه
زندگی با تو چه مطلوبه
اخه عشقم نفسم با نفسات جوره
چشم بد از عشقمون دوره..
نبینم باشی تو دل شوره
با حرفات دل و عقل و جونمو بردی
میدونم که قلب من گره خوردی
چشمامو روبه هرکی جز تو میبندم
خوشحالم که کنارمی تو ایندم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 479
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,097
  • بازدید ماه : 3,021
  • بازدید سال : 14,359
  • بازدید کلی : 31,415