loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 72 یکشنبه 07 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ ارشک هنوز با دو کیفیت 128 و 320
هنوز حالم بی تو بارونیه انگار قلبم زندونیه
چند وقته نخوابیدما بی تو من بیزارم از ادما

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

من خیلی افسردم ببین
بیا کنارم بشین بفهمی حال منو
ببین لبریزم از استرس بیا به دادم برس
اروم کن این ادمو هنوز من تو فکر توام شبا
چند وقته نخوابیدما بی تو من بیزارم از ادما
هنوز حالم بی تو بارونیه انگار قلبم زندونیه
جدایی مگه به این آسونیه
بدون فکر بدون هیچ اضطرابی
تو رفتی سوزوندی منو
معلومه راحت میخوابی
منو ببین چند روزه که بی طاقتم
بیزارم از این حالتم
از دستت ناراحتم
هنوز من تو فکر توام شبا
چند وقته نخوابیدمو
بی تو من بیزارم از ادما
هنوز حالم بی تو بارونیه انگار قلبم زندونیه
جدایی مگه به این آسونیه


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 360
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 978
  • بازدید ماه : 2,902
  • بازدید سال : 14,240
  • بازدید کلی : 31,296