loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 50 یکشنبه 07 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ افرا نباشه غمت با دو کیفیت 128 و 320
باید پیشم بمونی به دلم باشه حواست
نگام کن بم بزن ذل

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

وقتی بارون مياد سرد میشه هوا
خودم سایبونت میشم اره چتر میشم برات
میشم روشنی تو تاریکیه شبات
خودم پشت توام تا دلت از تنهایی دراد
چشای مشکیت تو تاریکیه شبت
دوس دارم میشنوم اسممو رو لبت
دلت بدجوری دلمو بلده اره دلمو بلده
داره جون میده بم بوی عطره پیرهنت
دلم واسه تو پر میزنه
تا من پیشتم تو نباشه غمت
اصن هر چیشه حرف تو حرف منه
میارم هی برات گل
نگام کن بم بزن ذل
اخه نبضم کنارتو همش هي میزنه تند
دیگه دارم نیازت الانم دیره تازه
باید پیشم بمونی به دلم باشه حواست
داره جون میده بهم بوی عطره پیرهنت
دلم واسه تو پر میزنه
تا من پیشتم تو نباشه غمت
اصن هر چیشه حرف تو حرف منه


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 304
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 922
  • بازدید ماه : 2,846
  • بازدید سال : 14,184
  • بازدید کلی : 31,240