loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 19 یکشنبه 07 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ داوود بایگان و‌ سعید دهقان خمار چم با دو کیفیت 128 و 320
عاشک ترین عاشک منان منی حالا بچار
هر چی بلوطه پ تو همابن

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

تی پادانی توار کیتن دوره دورا
پتو شیداهو بیان تی دیمه نورا
تی اسکی چمان کبلین تی بروان
ندران من پترا منی درده درمان
کنه چمان خمار دل می بیکرار
توک لیلی و من مجنون تی من درد وار
پرستار دله منی دردان بومار
عاشک ترین عاشک منان منی حالا بچار
هر چی بلوطه پ تو همابن
تو با وفا به من باوفا بن
نیستن تی درور کلین جهانا
یک جا پمن کو عشکا تو مانا
تو دله تبی عشکه ابدی
رژناهه منی زنده مرو که تهاره بی
لگه دل ترا ترا ماهین گلا
یا که منی ببه دلبر یا ن که من بان تبا


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 638
  • بازدید ماه : 2,562
  • بازدید سال : 13,900
  • بازدید کلی : 30,956