loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 160 یکشنبه 07 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ یاسان خود من با دو کیفیت 128 و 320
با نگات کنده میشم از رو زمین
حرف تو که میشه انگاری من وسط ابرام

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

اسمتو که میشنوم یه حالی ام آروم میگیرم
تو‌ نباشی تا سر کوچمونم تنها نمیرم
حرف تو که میشه انگاری من وسط ابرام
جون من جون خودت اشاره کن برات بمیرم
تو‌ خود من خود من خود منی
با نگات کنده میشم از رو زمین
تو‌خود من خود خود منی
نبینم ساز مخالف بزنی
پاشو پاشو بیا دل منو همین الان جمع کن
من بدون تو میمیرم چون نفسمی در کل
دیوونتم آخه بیشتر از جونم میخوامت
رو تو حساسم که چهار چشمی میپامت


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 444
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,062
  • بازدید ماه : 2,986
  • بازدید سال : 14,324
  • بازدید کلی : 31,380