loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 83 یکشنبه 07 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ اِم آر بی ام آر بی پیله کردم با دو کیفیت 128 و 320
اشکی برام نمونده
نباید به کسی تو این زمونه دل ببنده

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

تنها توی این زمونه
من به تو پیله کردم
دنیارو آسی کردم
عکساتو پاره کردم
هی منو باز نچرخون
از اینو اون نترسون
خسته شدی چقدر زود
بگو مگه چیزی کم بود
آخه حتی یکبارم نشده کسی بفهمه
نباید به کسی تو این زمونه دل ببنده
تو دل شیشه خورده ریخته
با دل من چه کردی
شهر و تو دوره کردی
مردمو قانع کردی
یکی زیر پاهات نشسته
این زمونه چه پسته
اشکی برام نمونده
اون دلمو شکونده
آخه حتی یکبارم نشده کسی بفهمه
نباید به کسی تو این زمونه دل ببنده


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 393
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,011
  • بازدید ماه : 2,935
  • بازدید سال : 14,273
  • بازدید کلی : 31,329