loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 21 پنجشنبه 18 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ صادق مالمیر بهانه با دو کیفیت 128 و 320
بزار دستاتو دستام نزار که حس کنم تنهام
تو این دنیا تک و تنها به چشم های تو دل بستم

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

تو این دنیا تک و تنها به چشم های تو دل بستم
همه میخونن از چشمام که بدجور عاشقت هستم
همه میخونن از چشمام که بی عشق تو میمیرم
فقط کنارت ارارومم بی تو بهونه میگیرم
واسه بودن کنار تو همه دنیامو میبازم
دلت هرجا گرفت با من خودم دنیاتو میسازم
بزار دستاتو تو دستام نزار که حس کنم تنهام
بمون تا آخرش بامن ببین فقط تورو میخوام
ی لحظه دور ازم باشی منم دلشوره میگیرم
تو هرچی با دلم بدشی من از تو به دل نمیگیرم
آرامش این روزاهامو فقط از چشم تو میبینم
واسه بودن کنار تو همه دنیامو میبازم
دلت هرجا گرفت با من خودم دنیاتو میسازم
بزار دستاتو دستام نزار که حس کنم تنهام
بمون تا آخرش با من ببین فقط تورو میخوام


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 761
  • بازدید ماه : 2,685
  • بازدید سال : 14,023
  • بازدید کلی : 31,079