loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 57 شنبه 06 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ عروسک خوشگل من شب شد لالا کن با دو کیفیت 128 و 320
نه مثل بچه های بد داد و غوغا میکنه
شب شد لالا کن شب شد لالا کن

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

عروسک خوشگل من بشین کنار دل من
شب شد لالا کن شب شد لالا کن
دختر ناز وخوب من نازنین محبوب من
شب شد لالا کن شب شد لالا کن
سر شبی عروسک من تو دل مامان و بابا
خودشو جا میکنه میره لالا میکنه
سر شبی عروسک من تو دل مامان و بابا
خودشو جا میکنه میره لالا میکنه
نه دیگه گریه میکنه نه دیگه دعوا میکنه
نه مثل بچه های بد داد و غوغا میکنه
عروسک خوشگل من بشین کنار دل من
شب شد لالا کن شب شد لالا کن
دختر ناز وخوب من نازنین محبوب من
شب شد لالا کن شب شد لالا کن
عروسک خوشگل من بشین کنار دل من
شب شد لالا کن شب شد لالا کن
دختر ناز وخوب من نازنین محبوب من
شب شد لالا کن شب شد لالاکن
سر شبی عروسک من تو دل مامان و بابا
خودشو جا می کنه میره لالا میکنه
سر شبی عروسک من تو دل مامان و بابا
خودشو جا می کنه میره لالا میکنه
نه دیگه گریه میکنه نه دیگه دعوا میکنه
نه مثل بچه های بد داد و غوغا میکنه


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 641
  • بازدید ماه : 2,565
  • بازدید سال : 13,903
  • بازدید کلی : 30,959