loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 16 دوشنبه 15 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ امیرحسین حاتمی حسین حاتمی رز قرمز با دو کیفیت 128 و 320
باید یاد بگیرم هیچوقت دیگه سمتت نیام
مگه میشه یک شب من از فکرت درام

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

یه رز قرمز برات خریدم توی گلدونه
مثل تو اونم فقط چند روزی مهمونه
هیچ امیدی نیست به برگشتنت دیوونه
جای تو خالیه همیشه توی این خونه
تو یه حسرت زیبایی توی خاطره هام
مگه میشه یک شب من از فکرت درام
حالا باید زندگی کنم یه عمر تو تنهاییام
باید یاد بگیرم هیچوقت دیگه سمتت نیام


می دونستم آخرش همون که گفتم میشه
یه روزی تو هم دلت برای من تنگ میشه
میاد اون روز که ندارمت نیستم پیشت
تو هم هر چیزی که داشتی باهات غرق میشه
تو یه حسرت زیبایی توی خاطره هام
مگه میشه یک شب من از فکرت درام
حالا باید زندگی کنم یه عمر تو تنهاییام
باید یاد بگیرم هیچوقت دیگه سمتت نیام


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 409
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,027
  • بازدید ماه : 2,951
  • بازدید سال : 14,289
  • بازدید کلی : 31,345