loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 122 یکشنبه 07 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ فواد فضلی صبور با دو کیفیت 128 و 320
قلبم از چشمانم میچکد درمانم تویی تو
بعد از این ها باید با صبوری تا کرد

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

قلبم از چشمانم میچکد درمانم تویی تو
گفته بودی باید با صبوری تا کرد قوی شو
بعد از این ها باید با صبوری تا کرد
عاشقت بودم حیف عشق تو تنهام کرد
بدترین کار هارو قلب تو باهام کرد
تو خودم جا موندم نمیشه پیدام کرد
ذره ذره ذره ذره بیتو مردن کار من شد
پس زدم هر آدمی رو که نبودی عاشقم شد
بعد از این ها باید با صبوری تا کرد
عاشقت بودم حیف عشق تو تنهام کرد
بدترین کار هارو قلب تو باهام کرد
تو خودم جا موندم نمیشه پیدام کرد


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 280
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 898
  • بازدید ماه : 2,822
  • بازدید سال : 14,160
  • بازدید کلی : 31,216