loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 16 یکشنبه 07 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ احسان نی زن نفس با دو کیفیت 128 و 320
وقتی که پیش من میای دریایی از آرامشم
قسم آخر این مرد رنگ چشمات باشه

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

کاری کردی با دلم که قد یه دریا شه
قسم آخر این مرد رنگ چشمات باشه
دست میذارم روی قلبم اسمت هر جا اومد
چه جوری میشه به چشم یه نفر این همه زیبا اومد
مستم کن از عطر موهات که از همه دل کندم
موهاتو وا کن چشمای شب رو خودم میبندم
من از همه دل کندم
برای زندگی اگر دلیلی بهتر از تو هست
به جای اسمت همه جا بذار صدات کنم نفس
وقتی که پیش من میای دریایی از آرامشم
ساعتو میکشم عقب بیشتر بهت خیره بشم
صدام بزن صدای تو منو به رویا میبره
هر چی بجز صدای تو رو قلب من بی اثره


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 517
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,135
  • بازدید ماه : 3,059
  • بازدید سال : 14,397
  • بازدید کلی : 31,453