loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 73 یکشنبه 07 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ حجت اشرف زاده عاشقم باش با دو کیفیت 128 و 320
بمون و عاشقم باش
یه دنیا با جنونت زندگی کرده

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

تو داری با چشات دنیامو میگیری
تو یه احساس خیلی خاص زیبایی
نه با خورشید نه دریا نه حتی ماه
فقط تنها تویی مقیاس زیبایی
تویی کسی که دیوونم کردی
به قلب عاشقم کاش برگردی
تویی قرار من فقط کنار من بمون و عاشقم باش
بمون و عاشقم باش
هوای خنده هایت تو خوبه
دلم برای عشقت میکوبه
تو که مسافری خدا کنه نری بمون و عاشقم باش
بمون و عاشقم باش
حواسم باز به موهای تو پرته
یه دنیا با جنونت زندگی کرده
یه کاری با چشات کردی که این روزا
خود زیبایی دنبال تو میگرده
تویی کسی که دیوونم کردی
به قلب عاشقم کاش برگردی
تویی قرار من فقط کنار من بمون و عاشقم باش
بمون و عاشقم باش
هوای خنده هایت تو خوبه
دلم برای عشقت میکوبه
تو که مسافری خدا کنه نری بمون و عاشقم باش
بمون و عاشقم باش


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 298
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 916
  • بازدید ماه : 2,840
  • بازدید سال : 14,178
  • بازدید کلی : 31,234