loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 47 یکشنبه 07 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ حمید اصغری طلا با دو کیفیت 128 و 320
طلا با همه دلبرا داری تو فرق چرا آخرشم میاری سرم بلا ملا طلا
طلا با همه دلبرا داری تو فرق چرا آخرشم میاری سرم بلا ملا

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

طلا با همه دلبرا داری تو فرق چرا آخرشم میاری سرم بلا ملا
طلا با همه دلبرا داری تو فرق چرا آخرشم میاری سرم بلا ملا طلا
آره خوشگلم با من نداری تو یه مشکلم
آخه تویی عشق من کسی نمیاد دیگه تو دلم
خودمونیما من و توییم و مهمونیا
نشو دیگه دور ازم اگه رفتی سریع زود بیا
طلا با همه دلبرا داری تو فرق چرا آخرشم میاری سرم بلا ملا
طلا با همه دلبرا داری تو فرق چرا آخرشم میاری سرم بلا ملا طلا
چه خوبه اون چشای نابت دل دیوونه تورو میخوادت
بدجوری بلدتم من دست خودمه اون رگ خوابت
من و تو یه تیم کاملیم میبریم هرجا بریم
بی خیال برد و باخت تو همه بازیا سریم
طلا با همه دلبرا داری تو فرق چرا آخرشم میاری سرم بلا ملا
طلا با همه دلبرا داری تو فرق چرا آخرشم میاری سرم بلا ملا طلا


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 461
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,079
  • بازدید ماه : 3,003
  • بازدید سال : 14,341
  • بازدید کلی : 31,397