loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 30 پنجشنبه 18 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ مهدی جمالی چشم عسلی با دو کیفیت 128 و 320
واسه دردام یه طبیبی
دیوونه شدم رفت با دوتا چشم عسلی

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

با اون چشای مشکی تو که خود عشقی
داری کم کم به دلم میشینی
بردی این هوش و حواسو
همه چی خوبه با تو بدجوری عاشقتم میبینی
یادت بمونه این دلی که دیوونه دست توعه
مست چشاته یادت بمونه نشون به این نشونه
یکی هست که چشم به راته
دیوونه شدم رفت با دوتا چشم عسلی
ستاره قشنگه چشمای تو ولی
دیوونه شدم رفت با دو تا چش عسلی
تو مثل یه شعری اصلا خود غزلی
دردی و درمونی عشقمی جونی
واسه دردام یه طبیبی
با تو خوشحالم عشق توی فالم
تو یه احساس عجیبی
دیوونه شدم رفت با دوتا چشم عسلی
ستاره قشنگه چشمای تو ولی
دیوونه شدم رفت با دو تا چش عسلی
تو مثل یه شعری اصن خود غزلی


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 152
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 770
  • بازدید ماه : 2,694
  • بازدید سال : 14,032
  • بازدید کلی : 31,088