loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 35 شنبه 27 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ هومن خان گل زرد با دو کیفیت 128 و 320
ببین تو گلمی بی تو خرابم
مرور میکنم هی میرم پارسال

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

قرص خوابی قرص ماهم تویی
درست ترین اشتباهم تویی
تو هستی که سر به راهم
ببین تو گلمی بی تو خرابم
روزی که دیدمت زمان وایستاد
چه عاشقونه شد تهش داستان
مرور میکنم هی میرم پارسال
چشات چه هارمونی ای بهم یاد داد
اره خوشگلی ، خوشگلی دردسره
که منو بیچاره کرده
هرکی دلتو ببره مرده
رمز بینمون یه گل زرده
اره خوشگلی ، خوشگلی دردسره
که منو بیچاره کرده
هرکی دلتو ببره مرده
رمز بینمون یه گل زرده
لک زده دلم یه بار بگی
دوست دارم وسط رانندگیم
دلم سفر میخواد پاشو اصلا بریم
جایی که در ره خستگیم.
دورو ورت میپرم تورو از رو میبرم
یه اتیشه بغلم تو هم بیا عسلم
فکرای دو نفره هی میزنه به سرم
صد طبقه هم بخاطرت میپرم
اره خوشگلی ، خوشگلی دردسره
که منو بیچاره کرده
هرکی دلتو ببره مرده
رمز بینمون یه گل زرده
اره خوشگلی ، خوشگلی دردسره
که منو بیچاره کرده
هرکی دلتو ببره مرده
رمز بینمون یه گل زرده


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 114
  • باردید دیروز : 174
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 288
  • بازدید ماه : 1,181
  • بازدید سال : 12,519
  • بازدید کلی : 29,575