loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 41 پنجشنبه 08 تیر 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ آرمان صداقت عشق زیبا با دو کیفیت 128 و 320
شاید ندانی باید بمانی
ای بهترینم

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

میگویم از تو ای عشق زیبا
شاید تو هم حال دل من را بدانی
میجویم از تو دنیای خود را
شاید تو هم دیگر کنار من نمانی

ای عشق تو پناه آخرین قلب من باش
ای عشق سرپناه سرزمین قلب من باش
باران میشوم در هر نگاهت بهترینم
من در سایبان چشم تو عاشقترینم
ای بهترینم


باران ببارد نم نم ببارد
عطرت هوای کوچه را از من بگیرد
شاید ندانی باید بمانی
تا این دل دیوانه ام بی تو نمیرد

ای عشق تو پناه آخرین قلب من باش
ای عشق سرپناه سرزمین قلب من باش
باران میشوم در هر نگاهت بهترینم
من در سایبان چشم تو عاشقترینم
ای بهترینم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 667
  • بازدید ماه : 2,591
  • بازدید سال : 13,929
  • بازدید کلی : 30,985