loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 125 یکشنبه 07 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ حسین اسماعیلی مو طلایی با دو کیفیت 128 و 320
یه نفس من یه نفس تو
چشم بد باشه به دور

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

نه حوری نه فرشته
چقد عجیب غریبی
آخ با موهای طلایی
دلمو بدجور حریفی
جذابی و زیبا
منم بدجوری بی تاب
بیا مثل همیشه
شبا بمونیمو بیدار
راه میری جلو جلو
میگیرن چشام تورو
بس که تو شیرینو لوندی
دلمو از تو سینه کندی
همه چیمون جور جور
چشم بد باشه به دور
تو با من واسه چی دورنگی
یه نفس من یه نفس تو
تو بادستات بیا دنیامو بغل کن
یه دل از من یه دل از تو
بیا تنهایی این آدمو کم کن
بیا قلبمو جمع کن
راه میری جلو جلو
میگیرن چشام تورو
بس که تو شیرینو لوندی
دلمو از تو سینه کندی
همه چیمون جور جور
چشم بد باشه به دور
تو با من واسه چی دورنگی


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 476
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,094
  • بازدید ماه : 3,018
  • بازدید سال : 14,356
  • بازدید کلی : 31,412