loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 46 سه شنبه 16 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ شاهرخ دلتنگ میشم واسه تو حتی نبینمت یه روز با دو کیفیت 128 و 320
حتی تماشا کردنت میتونه آرومم کنه
خوشحال میشم حس کنم همرنگ رویای توام

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

دلتنگ میشم واسه تو حتی نبینمت یه روز
عادت نداره قلب من به زندگی بی تو هنوز
حتی تماشا کردنت میتونه آرومم کنه
خوشحال میشم زندگی به عشق محکومم کنه
دیروز دل بستم ولی هر روز وابسته ترم
از اینکه همراه منی هر لحظه لذت میبرم
دلتنگ میشی واسه من هربار وقت رفتنو
حس منو داری و این خوشحال تر کرده منو
کمرنگ میشه خستگیت وقتی که همپای توام
خوشحال میشم حس کنم همرنگ رویای توام
دیروز دل بستم ولی هر روز وابسته ترم
از اینکه همراه منی هر لحظه لذت میبرم
دلتنگ میشی واسه من هربار وقت رفتنو
حس منو داری و این خوشحال تر کرده منو
دلتنگ میشم واسه تو حتی نبینمت یه روز
عادت نداره قلب من به زندگی بی تو هنوز
حتی تماشا کردنت میتونه آرومم کنه
خوشحال میشم زندگی به عشق محکومم کنه
دیروز دل بستم ولی هر روز وابسته ترم
از اینکه همراه منی هر لحظه لذت میبرم
دلتنگ میشی واسه من هربار وقت رفتنو
حس منو داری و این خوشحال تر کرده منو


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 357
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 975
  • بازدید ماه : 2,899
  • بازدید سال : 14,237
  • بازدید کلی : 31,293