loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 46 پنجشنبه 18 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ حامد سانیانی یاغی با دو کیفیت 128 و 320
بدجوری ورد زبونیم، کلی حرف دارم برات
یه درصدم با حرفات مو نزدی

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

قلق دلمو خوب بلدی
غیر من به کسی رو نزدی
حرف دلو زبونت یکی بود حتی
یه درصدم با حرفات مو نزدی
هرکی ازت هرچی گفت جوابشو دادم
پیش همه یاغی پیش تو عاشق ساده م
تو ماهی و من یه تیکه از پازل ماهم
حتی توی خیابون وسط شلوغی میگم دوست دارم
هرکی هرچی میخواد، بگه مهم همینه پیشت خوبه حالم
عشقم بهت واقعیه، مگه به این سادگیه
ول کُنت نیستم تا نگی دلت مال کیه
شیرینه لجبازیات، حرف میزنن از ما زیاد
بدجوری ورد زبونیم، کلی حرف دارم برات
هر شبو بیدارم برات، به پای هم حیفه نمونیم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 348
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 966
  • بازدید ماه : 2,890
  • بازدید سال : 14,228
  • بازدید کلی : 31,284