loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 170 یکشنبه 07 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ مجتبی فضایلی یه کاری کن با دو کیفیت 128 و 320
خدا یا رو تو حساب کردم نگاهم کن یه وقتایی
خدا یا تو یه کاری کن آخه قلبم پر از درده

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

دلم می خواد که بیدار شم تموم کوچه برف باشه
دلم می خواد جدایمون فقط در حد حرف باشه
ولی جدی تر از اونی بخوای منو بترسونی
تو تصمیم بدی داری تو این شب زمستونی
تو این شب زمستونی
خدا یا تو یه کاری کن آخه قلبم پر از درده
خدایا خواهشم اینه یه کاری کن که برگرده


خدایا تو یه کاری کن آخه قلبم پر از درده
خدا یا خواهشم اینه یه کاری کن که برگرده
چقدر سخته وفا داری تو روزایی که تنهایی
خدا یا رو تو حساب کردم نگاهم کن یه وقتایی
دلم میخواد که بیدار شم ببینم تو همینجایی
بگی دلتنگ من بودی چه آرزوی بی جایی
چه آرزوی بی جایی
خدا یا تو یه کاری کن آخه قلبم پر از درده
خدا یا خواهشم اینه یه کاری کن که برگرده


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 486
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,104
  • بازدید ماه : 3,028
  • بازدید سال : 14,366
  • بازدید کلی : 31,422