loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 122 شنبه 06 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ محمد رسا دلیل بودنم با دو کیفیت 128 و 320
موج موهای تو رو حتی خود دریا ندیده
اخه کی اندازه ی من اینقده هواتو داره

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

باتو من زدم به دریا قایقم تو دست باده
عشق تو اخر نداره ب دلم زورش زیاده
مثل تو پیدا نمیشه خوب کنه زخم رو بالم
بین ادما فقط تو عاشقی رو دادی یادم
موج موهای تو رو حتی خود دریا ندیده
حالت خندیدن چقد برام عجیب غریبه
کاشکی باشی قهر کنی ی شاخه گل واست بگیرم
من یه عمره میزنم سنگتو همش به سینم
عشق خوشکلم با تو حله مشکلم
حالم کنار تو خیلی رواله بگو به کی بگم نفس
نیستی این هوا خفه س
اخه کی اندازه ی من اینقده هواتو داره
دلیل بودنم خنده های تو بود
پاییز لعنتی خنده هات و ربود
ساحل چه دلگیره دریا دلش تنگه
مثل یه دیونه ام که با همه میجنگه
صدای تو لالاییه حالم با حالت عالیه
بودن تو سهم منه عطرت همین حوالیه


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 243
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 861
  • بازدید ماه : 2,785
  • بازدید سال : 14,123
  • بازدید کلی : 31,179