loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 140 یکشنبه 07 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ سهیل رحمانی قیچی با دو کیفیت 128 و 320
یه روز از در میای تو باز میشه بختم
نمیخوام یادم بیوفته روزای سختم

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

یه آهنگ رو تکرار سیگار پشت سیگار
صبح تا شب قفلی زدم یا رو سقف یا رو دیوار
حس و حال هیچی نى که منو بکنه تیمار
چشمام مثل کاسه خون شده
بس که بیدار بودم توى فکرت
همه دنیام شده شکلت چرا افتادم از چشمت
منو کشتی تو با عشقت
حالا شده تنگ خیلی دل دیوونه من بیبی
ما که خوب بودیم با هم کی رابطمونو کرد قیچی
دلم میخواد بغلتو ولی بغل تو دیگه جا من نیست
بیا مگه قول ندادی هیچوقت نشه چشمام خیس
نه حس کاری دارم نه حال جالبی
صبح که پامیشم تا شب تو رو من غالبی
انگار اینجایی ولی مثل یه سایه ای
مثل اون روزا بامن تو همه چی پایه ای
بسه دیگه ناله یه روز خوب میشه زخمم
یه روز از در میای تو باز میشه بختم
اگه خوابه اینا تا شب توی تختم
نمیخوام یادم بیوفته روزای سختم
حالا شده تنگ خیلی دل دیوونه من بیبی
ما که خوب بودیم با هم کی رابطمونو کرد قیچی
دلم میخواد بغل تو ولی بغل تو دیگه جا من نیست
بیا مگه قول ندادی هیچوقت نشه چشمام خیس


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 501
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,119
  • بازدید ماه : 3,043
  • بازدید سال : 14,381
  • بازدید کلی : 31,437