loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 64 یکشنبه 07 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ رامتین خداحافظی کن با دو کیفیت 128 و 320
من این دردو چند ساله تو سینه دارم
من این دردو چند ساله تو سینه دارم

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

نه اینجا تو چشمام نه وقت گذشتن
با من بعد رفتن خداحافظی کن
نترسون منو از دیگه برنگشتن
با من بعد رفتن خداحافظی کن
تماشاییم اما از پشت شیشه
که دردم تو این خونه آروم نمیشه
من این دردو چند ساله تو سینه دارم
نلرزون صدامو نذار کم بیارم
گره میخوره سرنوشتم همیشه
من اونم که درداش شمرده نمیشه
من این دردو چند ساله تو سینه دارم
نلرزون صدامو نذار کم بیارم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 394
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,012
  • بازدید ماه : 2,936
  • بازدید سال : 14,274
  • بازدید کلی : 31,330