loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 88 شنبه 10 تیر 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ محمد علیزاده تاج سر با دو کیفیت 128 و 320
تاج سر آتیش میزنه چشای تو به دل من خاکستر
ملودی : محمد علیزاده

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

بدتو نمیشه گفت بذار بزنن حرفای مفت
حسودی میکنن نمیخوان ببین دل من و تو شه جفت.
کار یواشکی ممنوع و غرای الکی ممنوع

شعر : مهرزاد امیرخانی
کلافه میشم و آرومم میکنی واسه همه اینا ممنون
تاج سر آتیش میزنه چشای تو به دل من خاکستر
تو که بلدی دلمو ببر کارت همینه میکنی آدم عاشقو عاشق تر
تاج سر آتیش میزنه چشای تو به دل من خاکستر

ملودی : محمد علیزاده


تو که بلدی دلمو ببر کارت همینه میکنی آدم عاشقو عاشق تر
دور و ورت هرکیه بگو برن بقیه
من خوشمه بینمون دوتایی باشه هرچیه
آخه میدونی عشق تویی اونی که میخوامش تویی تو

تنظیم قطعه : علی تیرداد
تاج سر آتیش میزنه چشای تو به دل من خاکستر
تو که بلدی دلمو ببر کارت همینه میکنی آدم عاشقو عاشق تر
تاج سر آتیش میزنه چشای تو به دل من خاکستر
تو که بلدی دلمو ببر کارت همینه میکنی آدم عاشقو عاشق تر


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 246
  • باردید دیروز : 174
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 420
  • بازدید ماه : 1,313
  • بازدید سال : 12,651
  • بازدید کلی : 29,707