loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 172 یکشنبه 07 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ تانی شهسواری خاطرات با دو کیفیت 128 و 320
من دلم گیر توعه وصل زنجیر توعه عشق دلم
من تنهام تو خیابون تنهام زیر نم بارون

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

من تنهام تو خیابون تنهام زیر نم بارون
حالم هی بدتر میشه عمر من کمتر میشه
کاشکی میموندی بازم پیشم
فکر من پیش توعه درگیر توعه همیشه گیره توعه عشقم
من دلم گیر توعه وصل زنجیر توعه عشق دلم
بعد رفتنت همش این منم ک خیلی درگیر توام
هر وقت ک بارون میباره خاطرات تورو یادم میاره
تو کجایی ک الان دیگه باعث شده
عشق این عاشق بشه گیتارش
عشق این عاشق بشه گیتارش
من دلم گیر توعه وصل زنجیر توعه عشق دلم
بعد رفتنت همش این منم ک خیلی درگیر توام


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 297
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 915
  • بازدید ماه : 2,839
  • بازدید سال : 14,177
  • بازدید کلی : 31,233