loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 16 یکشنبه 07 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ امین حسنی موهای تو خیسه با دو کیفیت 128 و 320
طوفانیه گاهی دریای بین ما
اینجا هوا خوبه وقتی که خوشحالی

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

اینجا هوا خوبه وقتی که خوشحالی
دلواپسم گاهی روزا که تنهایی
شالو بکن از سر موهاتو هم وا کن
من قایقی خستم آغوشو دریا کن
از نم نم بارون موهای تو خیس
ویرون میشه دنیام اشکات که میریزه
طوفانیه گاهی دریای بین ما
اما چه آرومیم در بستر رویا
من با تو همزادم وقتی که میخندی
رو اشتباه من چشماتو میبندی
گفتی که عاشقی یکباره هول کردم
تو بستر حرفات ساحلو گم کردم
تو مثل بارونی از عشق فراوونی
احوال این مردو فقط تو میدونی
از نم نم بارون موهای تو خیس
ویرون میشه دنیام اشکات که میریزه


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 528
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,146
  • بازدید ماه : 3,070
  • بازدید سال : 14,408
  • بازدید کلی : 31,464