loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 141 پنجشنبه 25 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ سجاد حسینی مروارید با دو کیفیت 128 و 320
هر شب هرثانیه دورت بگردم
من با یه لبخند تو دنیامو میسازم

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

مروارید چشماتو روی زمین نریزی
بهتر از هر کسی میدونی چقد عزیزی
بزار باد بزنه تو‌ موهات بزار دلم بلرزه
دوس دارم بخندی خندت به دنیا می ارزه
لبخند بزن دل ببر دلبر نازم
من با یه لبخند تو دنیامو میسازم
یک لحظه ببینم غمتو میشکنه قلبم
من پرت تویه هر شب و هر روز حواسم
دیگه هر کی ندونه تو میدونی که چقد تو دلمی
دوس دارم دنیا بدونن ما چقد مث همیم
هی ناز کن نازتو بخرم
تا دست میکشی رو سرم
جون میگیره قلبم دوس دارم هر روز
هر شب هرثانیه دورت بگردم
لبخند بزن دل ببر دلبر نازم
من با یه لبخند تو دنیامو میسازم
یک لحظه ببینم غمتو میشکنه قلبم
من پرت تویه هر شب و هر روز حواسم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 640
  • بازدید ماه : 2,564
  • بازدید سال : 13,902
  • بازدید کلی : 30,958