loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 78 پنجشنبه 18 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ علی رنجبر عشقت باهامه با دو کیفیت 128 و 320
دیوونگیه خسته شدن ازت
بمون برام حرفای خوشکل بزن

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

بودنت کنار من مثل یک افسانه بود
تو بودی کنار من وقتی هیچکسی نبود
دوتایی بودیم زیر بارون یکی بود دلامون
زیر لب میگفتیم کاش بند نیاد بارون
جاتو پر کن تو دلم عشق من
بمون برام حرفای خوشکل بزن
کی بهتر از تو میشه واسه من
تو که باشی از خدامه
پای تو که باشه عشقم وسط
رد منو اونجا میبینی فقط
دیوونگیه خسته شدن ازت
عشقت شب و روزام باهامه
سرقولی که بهت دادم وایمیستم
که بهت بگم از اون آدماش نیستم
که بزارم برم اسمتو نیارم
آخه من جز خودت هیشکیو ندارم
تو شدی همه دارو ندارم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 581
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,199
  • بازدید ماه : 3,123
  • بازدید سال : 14,461
  • بازدید کلی : 31,517