loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 30 یکشنبه 07 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ امید راستین گل من با دو کیفیت 128 و 320
این عشق تو داره قلب و از جاش میکنه
همینکه تو رو دارم غنیمته

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

من و تو و یه شمع و عود
که دورمون،گل رز چیدم
امشبو پیشم تو بمون
غیرخودمون نباشه کسی توی دیدم
هرچی تو بگی، حرف تو حرف منه
هرکی  چیزی بگه پشتتم من یه تنه
رو تو حساسم به تو کسی دست بزنه
این عشق تو داره قلب و از جاش میکنه
خود من گل من
میکارمت توی قلب خودم بیای ریشه کنی
گل من خود من
پروانتم میشم تا بیای دور من پیله کنی
خود من گل من
میکارمت توی قلب خودم بیای ریشه کنی
گل من خود من
پروانتم میشم تا بیای دور من پیله کنی
یادته،اولین بار،وقتی دیدمت انگار
فهمیدم عشق تو نگاه اول حقیقته
بشه هر لحظه تکرار،باید بت بگم انگار
همینکه تو رو دارم غنیمته
هرچی تو بگی، حرف تو حرف منه
هرکی  چیزی بگه پشتتم من یه تنه
رو تو حساسم به تو کسی دست بزنه
این عشق تو داره قلب و از جاش میکنه
خود من گل من
میکارمت توی قلب خودم بیای ریشه کنی
گل من خود من
پروانتم میشم تا بیای دور من پیله کنی
خود من گل من
میکارمت توی قلب خودم بیای ریشه کنی
گل من خود من
پروانتم میشم تا بیای دور من پیله کنی


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 222
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 840
  • بازدید ماه : 2,764
  • بازدید سال : 14,102
  • بازدید کلی : 31,158