loading...
موزیکفا
جواد بازدید : 22 پنجشنبه 25 خرداد 1402 نظرات (0)
دانلود آهنگ محمد واعظ سایه با دو کیفیت 128 و 320
من و سرنوشت تلخی
تا بشم همدم خورشید

♬ پخش آنلاین و دانلود ♬ :


متن آهنگ

من و سرنوشت تلخی
که خدا برام رقم زد
سایه به سایه ی من، غم
اومد و باهام قدم زد

سایه به سایه ی من که
زیر سایه ی تو بودم
انگار اما نمیدیدی
اینکه بودم یا نبودم


قد کشیدم زیر سایت
تا بشم همدم خورشید
کاشکی قد کشیدنم رو
چشمای دل تو میدید
کاشکی قد کشیدنم رو
چشمای دل تو میدید

سایه به سایه ی من که
زیر سایه ی تو بودم
انگار اما نمیدیدی
اینکه بودم یا نبودم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 696
  • بازدید ماه : 2,620
  • بازدید سال : 13,958
  • بازدید کلی : 31,014